Mariam Yemishyan - գրասենյակային աշխատանք | WorkNet.am

Mariam Yemishyan

• Time management • Ability to multi task • Problem solving skills • Interpersonal communication ski...
  • Ընտանեկան կարգավիճակ

    Ամուսնացած եմ, ունեմ երեխաներ
  • Նախընտրած աշխատավարձ

    150․000 դրամ և բարձր
  • Աշխատանքային գրաֆիկ

    Կես դրույք
  • Կրթությունը

    Բարձրագույն

Ուսումնական հաստատություն

  • 2011-2015 թ․ Հաշվապահություն և Աուդիտ - Եվրոպական քոլեջ հիմնադրամ2015-2018 թ․ Կառավարում - եվրոպական համալսարան

Նախընտրած պաշտոն

  • Content manager

Լեզուների իմացություն

Հայերեն: 100%
Ռուսերեն: 80%
Անգլերեն: 50%

Համակարգչային հմտություններ

MS Office: 100%
ՀԾ-hաշվապահ: 90%

Մասնագիտական ունակություններ

  • • Time management • Ability to multi task • Problem solving skills • Interpersonal communication skills • Organizational skills

Աշխատանքային փորձ և պրակտիկա

  • Junior Specialist – "Concern Dialog" (March 2017 – June 2018 ) Route settlement & Credit control specialist -- "Coca Cola Armenia" (June 2018 – October 2018 ) Accountant – ‘”SERTIG” (April 2020 – September 2021) Intern – Armenian Motor Insurers Bureau (12.02.2018-12.03.2018) Intern - IAB International Academy of Business (05.10.2018-05.02.2019)

Նախընտրած աշխատանք

  • գրասենյակային աշխատանք