Լիա Սուքիասյան
Տիրապետում եմ հաճախորդների կարիքների վերլուծության, հաղորդակցման և արդյունավետ համագործակցության հմտ...Ընտանեկան կարգավիճակ
Ամուսնացած չեմ
Նախընտրած աշխատավարձ
120․000 դրամ և բարձր
Աշխատանքային գրաֆիկ
Կես դրույքԱզատ գրաֆիկՀեռավար
Կրթությունը
Բարձրագույն
Ուսումնական հաստատություն
- 2019-2023 թ․ հաշվապահական-հաշվառում - Երևանի իրավատնտեսագիտական և կառավարման քոլեջ2024-2028 թ․ Թարգմանիչ «Ֆրանսերեն-հայերեն» - Երևանի Վալերի Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան
Նախընտրած պաշտոն
- Հաճախորդների սպասարկման մասնագետՄենեջերԳրասենյակային աշխատակից/օպերատոր
Լեզուների իմացություն
Հայերեն: 100%
Ռուսերեն: 50%
Անգլերեն: 100%
Ֆրանսերեն: 50%
Համակարգչային հմտություններ
MS Office: 100%
Տվյալների վերլուծություն: 70%
MS Word: 100%
MS Excel: 90%
MS PowerPoint: 100%
Մասնագիտական ունակություններ
- Տիրապետում եմ հաճախորդների կարիքների վերլուծության, հաղորդակցման և արդյունավետ համագործակցության հմտություններին՝ նպաստելով աշխատանքային բարձր արդյունավետությանը։ Ունեմ տվյալների մշակման, հաշվետվությունների պատրաստման և վերլուծական խնդիրների լուծման կարողություններ, որոնք աջակցում են հիմնավորված որոշումների կայացմանը։ Բացի այդ, աչքի եմ ընկնում կազմակերպչական հմտություններով՝ արդյունավետորեն ղեկավարելով և վերահսկելով քննությունների ու աշխատանքային գործընթացների կազմակերպումը։
Աշխատանքային փորձ և պրակտիկա
- Աշխատել եմ վարկային կազմակերպությունում՝ սկզբում որպես օպերատոր, այնուհետև որպես վարկային գծով խորհրդատու, որտեղ ձեռք եմ բերել հաճախորդների հետ շփման, վերլուծության և վարկային գործընթացների կառավարման հմտություններ։ IELTS Armenia-ում աշխատել եմ որպես քննական հսկիչ։ Բացի այդ, աշխատել եմ օծանելիքի խանութում՝ որպես խորհրդատու-վաճառողուհի, և մասնակցել եմ գինու ոլորտում ակցիաների կազմակերպմանը՝ ցուցաբերելով ստեղծարարություն և թիմային աշխատանքի կարողություն։
Հետաքրքրություններ և հոբբի
- Ներկա պահին խորացված կերպով ուսումնասիրում եմ Microsoft Word և Excel, դրան ։ Որպես ապագա թարգմանիչ, ուսումնասիրում եմ եմ օտար լեզուներ և հետաքրքրվում տարբեր երկրների մշակույթով։Սիրում եմ զբաղվել գրականությամբ և ստեղծագործել։
Նախընտրած աշխատանք
- Նախընտրում եմ գրասենյակային աշխատանքներ, որոնք ներառում են տվյալների վերլուծություն, փաստաթղթերի կառավարում, կազմակերպչական գործընթացների իրականացում և թիմային համագործակցություն։