Այ Էմ Ար մարքեթինգային հետազոտական ընկերություն
Մարքեթինգային հետազոտություններԱյ Էմ Ար մարքեթինգային հետազոտական ընկերություն
Imr- ը Հայաստանում գործող մարքեթինգային հետազոտական ընկերություն է, որը հիմնվել է 2006 թվականին:
IMR- ը ESOMAR- ի անդամ է և հետևում է ICC / ESOMAR շուկայավարման և սոցիալական հետազոտությունների պրակտիկայի միջազգային օրենսգրքին: Որակի ստանդարտներն մշակվում են միջազգային նորմերին համապատասխան:
???? Աշխատանքի նպատակը Հետազոտությունը նպատակ ունի հասկանալու սպառողների վարքագիծը, նախասիրությունները և ընտրության վրա ազդող գործոնները ծխախոտային ապրանքատեսակների վերաբերյալ: ։ Սա հիանալի...
• Իրականացնել հարցումները՝ հիմնվելով նախապես մշակված հարցաթերթիկի վրա՝ խստորեն հետևելով մեթոդաբանական ցուցումներին և կարգապահությանը • Ստեղծել հարմարավետ և վստահելի միջավայր, որպեսզի հարցվո...
• Ակտիվորեն մոտենալ անցորդներին հետազոտության կետերի տարածքում • Կարճ և հստակ ներկայացնել ծրագրի նպատակը • Տալ պարզ ճշգրտող հարցեր՝ մասնակցի համապատասխանությունը պարզելու համար (տարիք, սեռ...